Duru999 Kbrdnzl merhaba gosdermesinden ve dr onu dikkatla inceleyip gormesinden asili bisey. Bizimkisi 11 haftada belli etdi. 27 haftayim 3 ayri ayri dr gitdim 3 de erkek dedi.
sue92 Benim 12+6’da söylemişti ikilide doktor. 16 ve 18’de de kendi doktorum kız dedi. Çarşamba detaylıda perinatolog yine kız dedi. Pozisyonu uygunsa görebiliyolar yani ben şanslı olanlardanım o konuda.
Kbrdnzl Umarım bende şanslı olurum çünkü alışveriş konusunda acele ediyoruz sanırım şimdiden başladım dayanamıyorum görünce almak zorundaymışım gibi hissediyorummmm 🤦🏽♀️🥰🥰🥰