Nurcn Yasayan varmı bugün sabahtan berri bebeğim sadece gerinme haraketi var bide ben dokununca tepki veriyor
Cansu321 Nurcn var 🙋🏻♀️ 39+0 benimde öyle hareket var ama o kadar yavaş ve az ki . Bence yeri iyice daraldığı içindir. Kaç kilo bebişiniz
Cansu321 Nurcn korkma canım yeri daraldığı için oluyor artık zaman baya yaklaştı ama bizimkilerin gelmeye niyeti yok 😂 bizde 38. Hafta da 3.500 dü pazartesi son kontrol var bakalım 💁🏻♀️ Normal mi olacak sizin ki de
Cansu321 Nurcn benimde öyle 💁🏻♀️ Hayırlsıyla alırız inşallah kucağımıza 3 senedir bekliyoruz yolunu 🤲🏻🤲🏻