merhabalar hamiş anneler 4+5 hamileyim fakat eşim dışında kimse duysun istemiyorum, kalp atışı değil cinsiyet belli olana kadar, sizler de böyle misiniz, benim ikinci bebeğim ilk bebegimden önce bir kaynım olmuştu beş haftalıkken herkese söyledik sulalecek kalp atışı duymaya gittik ve büyük hüsran yaşadık 🙄 şimdi ilk kızım 3 buçuk yaşında herkes ona kardeş baskısı yapmasın diye falan kimseye diyesim yok 🤔