Kızlar ben oraya gidenler için kendi tecrübemi paylaşmak isterim. Yukarıda da yazdığım gibi Mine hanıma gidiyordum ama son gittiğimde, bebeğin beyninde sorun var galiba su toplanıyor dedi geçti. Peki ne olcak, ne zaman tekrar kontrol ettirmem gerekiyor diye sorduğumda ise boşver sen bi dahaki kontrolde sadece şu ultrason kağıdını göster tarzında konuştu. Halbu ki bi hafta önceki yaptırdığım detaylıda hiç bir sorun gözükmemişti. O kadar canım sıkıldı ki yanından çıktığımda ağlayacak gibi oldum. Ben forumda baka baka neyin ne olduğunu daha iyi anlayıp tecrübeli annelerin yazdıklarından kendi içimi ferahlattım. Erkek bebeklerde genelde oluyormuş, sınırda olunca ya da biraz üstünde ise geçiyormuş gibi . Ama doktor hanım maalesef kurdu attı geçti.
Geçen seferde aklımda olan soruları sordum diye çok paniksin dedi, neyse dedim belki gerçekten gereksiz soru soruyorum diye düşündüm bu dediğini yargılamadım. O yüzden hatta yukarıda memnun sayılırım dedim . Bu seferki gittiğimde ise niye bu kadar rahatsın, durgunsun diyor. Yani kesin karar verdim değiştirmek konusunda. Ben sormadan ne bebeğin kilosu hakkında bilgi veriyor ne boyu . Biraz cımbızla laf alıyoruz . Eşim de sevmedi. Detaylı ultrasonu dışarıda yaptırdım, yapan doktor için pazar işi olmuş bu gibi olumsuz konuştu. Eksik mi var raporda diyorum yok ama işte vs vs.. Yani bir defa Sancaktepe eğitim araştırma hastanesine gitmiştim daha fazla bilgi almıştım, memnun kalmıştım.
Bu doktor işleri biraz şans biraz da enerji işi. Belki enerjilerimiz uyuşmadı doktor hanımla. Pınar hanımı duyuyorum genelde. Bi ona gideceğim umarım memnun kalırım, hepimiz sağlıklı doğumlar gerçekleştirelim inşallah .😖