Defnederen Kızlar 26 eylülde adet oldum 3 ekimde yani bugün bitti adetimin 5. Günü klomen kullanmaya başladım günde bir defa bugün ovulasyon testi de yaptım bu şekilde takip yaptınız mı hem klomen kullanıp hemde ovulasyon testiyle takip
Dilek0809 Defnederen ben de merak ediyorum benim de bitti adetim testim de var ama yapmadım klomenle ovulasyon yapan arkadaşlar vardı ama iğne olduktan sonra olmuyormuş
afrasil Defnederen ben yapmadım ama duydum klomenle yapılabilir ama çatlatma iğnesiyle yapılmıyor devam et bakalm canım insallqh çatlamayı görürsün