Kizlar selamlar. Reglime yaklasik 2 gün falan var 10gundur gecmeyen kasık ağrısı yasiyorum cok fazla batma yasadim hatta bi ara acile gitmeyi dahi düşündüm. Bir de uc gundur midem o kadar kötü ki asla tatli ve yagli bi seyler yiyemiyorum yemekten bahsedince bile midem kalkıyor. Ve yine iki uc gundur geceleri asla uyumayan ben 8de 9da uyuyakalıyorum. Yaklasik 5 aydir evliyim daha once ben bunlari hic yasamadim. Test yapicam ama bari adetim gecsin dedim. Benim merak ettigim bu bulantilari yasayan gebeler var mi ve bu kadar siddetli sekilde mi basladi?