BelginnrBlgny Merhaba kızlar sizden ricam sezeryan doğum yapanlar tecrübe olarak lohusa takımımı geceliklimi pijama takımlı almam daha doğru olur ???
Gulsenkaragoz BelginnrBlgny boyda gecelik al canim daha rahat oluyor ben hastaneden çıkarken pijama takimi giydim sadece
Burcu59 2 gece kalmıştım hastanede ilk sezeryandan cıkınca gecelik 2. Gun pijama giydim. Yani ikiside işe yarıyor bence gecelik biraz daha rahat ilk aşamada.