Nilaz47 Ben 7 haftalık hamileyim doktor kontrolü ne gitmedim daha çok agrilarim oluyor normalmi acaba ben cok korkuyorum
Bsmlh Nilaz47 ben 7+1 şimdi dr geldim agrı için normal dedi ama tahliller felan yaptırdım temiz olduğu için böyle degerlendırdı dr gidin bence
Birgul Nilaz47 bence geç kalmışsınz gitmeniz gerekir keseyi görmek için kalp atışı için vitamin falan başlatması gerekebilir