Sehribann instagram fiyatları daha uygun orda 649 tl sizin beşik. Bende hem görmek daha iyi olur hemde yşne fiyatı daha uygun olabilir belki diye düşündüm ankarada ikamet ediyorum. Ama her halükarda bende bu beşikten alcam insallah😊anne yanı beşikler, emzirmek için bebegi alırken veya koyarken, üzerini actıgında düzeltmek veya emzik vermek için fln cok daha pratik olcak diye düşünüyorum gerçi tecrübeli degilim ama😊