Benim de ikinci hamileligim ikisinde de ayni problemi yasadim ilkinde mide yanmasından uyuyamiyordum arkama yastik koyup yaslanip oturdgm yerden uyumaya clsyordum smdiki hamileligmde de ayni felaket yaniyo agzma geliyo sanki aci aci, rennie bile bi sure idare ediyo, salatalik soguk sut soda biraz daha rahatlatıyor