Yesimkvrg Hanımlar hamilelikte tatlı aserip kız çocuğu olan var mı ben çok tatlı yiyorum ve karnım biraz sivri ama doktor kız dedi sizde de öyle oldu mu
Fdm13- Yesimkvrg ben tatlı yedim oğlum olacak. Şuan son zamanlarım yine tatlı yemekten vazgeçemedim☺️
Melis47- Yesimkvrg canim vala hic ilgisi yok ilk 4 ay boyunca acayip ekşi tuzlu vs yedim ..Simdide 6 ayligim hep tatli yiyom eksi sevmiom artk 😌
Merve8494 Yesimkvrg valla canım ben hamilelikten önce tatlı çikolataya bayılan hergün yiyen biriydim hamilelikte tatlıdan soğudum yapmadım yemedim midemi bulandırdı cinsiyetimizde erkek alakası yok bence 😇👶🏼🥰
Fxfx Yesimkvrg tatlı aşerip kızım olmadı ama hiç tatlı yemeden hatta bulantıdan görmek bile istemeden oğlum oldu 🤭😅 hoş kızlarda da ekşi yemedim tuzlu şeyle mideme iyi geliyordu
Yesimkvrg Dimi etraftakiler korkutuyor beni zaten kız çok istiyorum Allah gönlüme gore verdi 1 ay sonra ayrintiliya giricem ama insan ister istemez korkuyor 😂
Derenannecik45 Bende tatlı yemesem bigün deliriyorum ama kızım olacakmış tabi ihtimal dediler ama olur mu olur 😀😀
zepbjk Yesimkvrg ya böyle şeyler alakasız aslında söylenmiş ölesine sözlere bakmayın zaten ihtimal %50 tutturunca aa böyle dyolar 😃 yeter artık bu hurafeler 🙈 2 arkadaş hamileyiz ikimizin de kızı olacak birimiz tatlı yiyo ben tatlıdan nefret ediyorum
A_ys6604 Yesimkvrg tatlı ile nerdeyse çok az alakam oldu ekşi den gittim turşu vs den devam ediyorum hâlâ ve oğlum olucak
Leylaminannesi Yesimkvrg tatlıya bayılıyorum normalde bu kadar sevmezdim 23 haftalk hamileyim kızım olucak
mucizemhu Yesimkvrg Canım hamileligimin başından beri hep tatlı şeyler yedim ekşi hiç sevmedim 27+3 oğlum olacak insallah💙🥰🥰