Yesimkvrg Kuzum benim bitane isimli bi (insta kagankytasarım)1 tane normal 10lu hastane çıkışım var 3takım 5li yeni doğanım var tulumları da çok patikli tercih etmedim,bi 10tane kadar var ama bedenleri 3-6,6-9ay arası değişiyor,bunlar dışında 10tane kadar çıtçıtlı body var içte giymeye e bebekte 5al 4 öde var sürekli uzun,sıfır ve yarım kol olarak🙏🏻Bi 40tanr kadar ağız mendili var,15tane kadar farklı bedenlerde çorap,3tane alt üst pijama takımı var,6-8tane kadar sadece alt var yine değişik bedenlerde,2adet yelek,ama hep uyguna aldım ebebek,LCWaikiki,H&M den şaşmayınindirimleri takip edin 🙏🏻6tane müslin battaniye bi tane makine işi battaniye var 1paket 1 numara sleepy bebek bezi,2paket 2numara,8paket sleepy naturel ıslak mendil,temizleme pamuğu,lansinoh tekli süt sağma makinesi,phılıps avent cam 1büyük 2küçük biberon,2phılıps avent,2bibs emzik,lansinoh göğüs pedi,silvernurse gümüş
kapak,mustela bebek banyo seti,küvet seti A101 35Tl mi ne almıştık ilk aldığımız şeydi 😅😍bebek havlusu 2adet e bebek,1paket anne için depend ben L aldım,1adet benim için effort lacivert lohusa seti(insta bibulittle sayfasında)1adet duchess güpürlü gecelik sabahlık (çekim yaparsak kullanırım diye),1adet triko terlik trendyoldan almıştım,bebek çamaşır deterjanı e bebek baby me lavanta kokulu içeriği temiz🙏🏻 şimdilik bunlar aldıklarımız güzel anneler 32.haftayı bitirmek üzereyiz hepimize güzel hayırlı doğumlar olsun sağlıcakla alalım miniklerimizi kucağımıza 🤲🏻😊🌸