turansmom1 cigdemoktav 35+5deyim dönmüyor inat etti oğlum, dua edinde dönsün kızlar normal doğum istiyorum🙏🙏
Saturn53 turansmom1 Ay inşallah döner canım🤲🏻 Bende aynı dertten müzdaribim valla 38.haftafayım normal istiyorum inşallah döner🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Nette değişik şeyler yazıyor. Bebek sıcağı sever karnınıza buzluktan bezelye koyup sıcak suya oturun soğuktan kaçıp sıcağa doğru gidermiş🙈
Hyry97 Benim bebeğim o kadar hareketliydiki maşallah her hafta dönerdi şimdi 39 haftalığm başı yanda duruyo napcaz bilmiyorum doktor bu hafta doğurmn lazm bas capı büyüyo çünki dedi sancı gelsn diye bol yürüyüş yapıyorm kafası yanda oldugu için kanalada girmiyo
Tuanazra Busraky benim doktorum artik yeri dar bu haftadan sonra dönmez dedi ama burada doguma gittigi gun bile doneni okudum🤔
turansmom1 Saturn53 benim doktor ayaklarını yukarıya dik yat demişti yaptım bir kere döndü sonra yine geri döndü, çikolata tatlı ye döner dediler banamısın demiyor yediğim tatlının haddi hesabı yok🙂
Esrabrc 38+5 haftadayım, 3 haftadır yapmadığım hareket kalmadı dönmüyor, doktorum 1 hafta daha verdi dönmezse sezeryan dedi. Diyeceğim şu ki doğum şekli pek de bize bağlı değil, minnaklar nasıl gelmek istiyorsa öle geliyorlar.