merve5051 bundan sonra düzenli olarak nst ye gireceksiniz, ağrım olunca gideyim demeyin kendinizi de bebeği de riske atarsınız. 34 haftadayım dün kontrole gittim ben de 2 hafta sonra gideceğim ve 36 haftalık kontrole ve nst çekilecek. 36dan sonra her hafta nst görmek gerekiyor. Doktorunuza güvenin, ne diyorsa uymaya çalışın.