Gonay bende de bulantı ve sanki çıkacakmış gibi alt kısımda baskı hissediyorum çok wc ihtiyacım var gibi oluyo acaba kanala mı girdi doktorum 36+4 te gittiğimde 2 hafta sonra gel dedi daha 1 hafta var yani tekrar gitmeme napacagımı sasrdm başka doktora görunecegım