YazeeL içinize sindi mi iyice baktı mı yani. Yoksa normal muayenelerdeki gibi hızlıca baktı geçtı mi? Ben 10+1 günlüğüm şimdi. Beni de 2 hafta sonra gittiğimde testte risk yüksek çıkarsa falan korkusu sardı. Olbamed e gebelikten önce ara ara gitmiştim. Muayene ücreti şimdi 80 lira. Test te falan ekstra ücret oluyordur haliyle. Bir Mehmet toyaksi var bir de başka dr. O dr sürekli değişiyor bi kalıcı dr bulamadılar.