Kızlar dün post açmıştım. Su gibi akıntılarım oluyor iç çamaşırım ıslanıyor diye. Serklajlıyım riskii gebeyim hemde baya riskli… Sabah eşim gitti idrar kabı aldı idrarımı yaptım yarım saat içinde götürdü. Şimdi kültür daha cıkmamış ama idrarda bol epitel ,5-6 eritrosit yazıyor. Bunlar ne demek bebeğe, erken doğuma bi zararı olurmu artk korkuyla yaşamaktan kafayı yiyicem.