Gaz sancısı doğum sancısından betermiş hamilelikte yaşadım daha doğurmadım ama doktorum öyle söyledi allah kimseye yaşatmasın tek çözümü kayısı hoşafı ve yürüyüşte buldum normal gazınız çıksada o bağırsaklarda dolan gaz hiç bişeye benzemiyo yürüyüş yapın bol bol