Selam kızlar, 13 ocakta adet oldum ama üstüne görme gibi belirsiz bir şeydi, 1 ocağı son adet gibi kabul ettim şu an 39 haftalık oluyorum bu durumda hatta kırka yakınım, merak ettiğim şey doğuranlar karnınız ne zaman indi, doğum esnasında mi, karnı inmeden direk doğuma giden var mı.. hafif sancılar var ama nst de çıkmadı, çocuk en son 3.300 gramdı büyür de normal doğum olmazsa diye endişeleniyorum.. en son kaç kg normal doğum yapanlar var acaba.. ağırlamak zormuş, kendime zor yeter oldum nefes darlığı felan, bunlar normal değil mi.. ay inşallah doğururum artık ya