AslanEsra Hamileliğinizin en erken belirtileri neler olmuştu ve kaç haftalıkken başladı bu belirtiler ,Bende anne olmak istiyorum ve çoook merak ediyorum 🥰🤗😇
Mehtapakgl AslanEsra hamileyim kuzum. Zerre anlamadım. Adetlerim hep gecikir. Amannn biye gelmiyor bu diyprdum. Meğer hamilelikten. Mide bulantısı baş dönmesi canımın bir şey çekmesi hiç olmadı. Sadece 2 kere nefes darlığı yaptı bende. Tabi hamile olduktan sonra bunu belirti olarak anladım. Çünkü hasta değildim. Astım vs. Gibi hastalığım yok. Hatta kirpmadan şüphe etmiştim o zamanlar. Ama dediğim gibi belirtim nefes darlığı olmasıydı.
Valendia AslanEsra benim adetime yakın gögüslerim şişer, sertleşir ve agrı yapardı. Ama hamile oldugumda sadece uç kısımları hassaslaştı. İlk belirtim buydu. Sanki adet olucam gibiydi. Ama bitürlü gelmedi. Adetimden 1 gün önce kahverengi akıntı olurdu oda olmadı.
Ahsennurrrr AslanEsra ben ikinciye hamileyim şuan göğüslerimde çok fazla ağrı dokunamiyordjm sanki süt dolmuşta çocuğun uyanmasını bekliyorum emsinde rahatliyim diye aynı o durumdaydım bide mide bulantılarım oluyordu ara da ufak kusma yok ama bulantı vardı
Fatmanurkor94 AslanEsra 4 5 haftalıkken ogrendım hamılelıgımı testle oncesınde baslamıstı adet olmayı bekliyordum onun belirtilerı sandım ama degılmıs
Ayseyaren19 Kahverengi lekelenme oluyor bazı kişilerde bende de öyle olmustu ondan sonra test yapınca anladım ki hamileyim
Arasarzu AslanEsra Kasıklarım ağrıyordu çok fazla lavaboya gidiyordum adetime 4 5 gün varken test yaptım silik çizgiyle öğrendim tek belirtilerim bunlardı
AslanEsra Arasarzu bende bu aralar aşırı lavaboya gitmeye başladım inşallah bende olurum hayırlısı ile kucağınıza alin
SimOn AslanEsra öncelikle her bünye farklı belirtiler gösteriyor .. ben 14. Haftama kadar klozet başındaydım hep 😂kafamı kaldıramıyor sürekli uykudan kalkıp geri uyuyordum .. ama bi anda kayboldu ve rahatladım .. ara ara regl ağrıları gibi ağrılar akıntılar korkutabiliyor .. zamanla alışıyorsun 😂 inşallah en n güzel zamanda isteyen dileyen herkese nasip olur 💖 henüz doğum yapmadım ama isteyen herkesin bu duyguları tatmasını dilerim 🌸
NagihanAfra AslanEsra 8 yıldır olmadığı için 5 gün adetim geçti pek önemsemedim ama kasık ağrısı göğüslerimde acıma vardı yoktur ama bi test alıp yapayım dedim hemen çift çizgi çıktı suam 30+2 olduk🤲lekenlenme felan olmadı ama kasık ağrısı oldu 8 haftalık olana kadar sonra geçti
NurSema01 Adetime 1 hafta varken ağzımda metalik tat oluşmuştu göğüslerim aşırı büyümüştü adetim 7 gün gecikti test yaptım hemen çift çizgi olmadı sonra oldu 9.gün gecikmesinde hemen çift çizgi olmuştu başka bi belirti yaşamadım 😊
AslanEsra NurSema01 çoğu kişide lekelenme oluyor bende hiç olmadı bugün yarın adet olmam lazım bakalim
NurSema01 AslanEsra benimde lekelenmem olmadı yerleşme kanaması da olmadı herkesin belirtileri farklı oluyor
Dmlkrts AslanEsra ilk belirtiler cabuk geciyor sonrasında mide bulantsyla halsizlik kalıyor benim birde günlerce gecmek bilmeyen baş ağrım eklenmsti 4. Aya kadar zorlandm suan 32 haftalik olduk ama bastaki gbi halsizlik ve bas agrisi beni benden aliyor