cansuyldz33 çok kötü geçiyor benim. Hergün kusuyorum. Hic kg almamışım 3 gün önce doktordaydım. Vucudum zayıf kalmış. Progestan ve folik asit i kesip prilam verdi. Ama ona rağmen kusma ve bulantım hiç geçmiyor. Yüzümün her yerine kan oturdu kusmaktan. Sürekli yatıyorum. Kalkamıyorum. Koku olan herşey midemi daha da kaldırıyor. Yemek yapamıyorum :( elimi yıkarken sıvı sabun kokusu bile iğrenç geliyor. Diş macunu kokusu, şampuanlar, apartman kokusu vs vs. Benim çok zor geçiyor. Annemde 9 ay kusmuş. Muhtmelen bende öyle olucam gibi geliyor :(