Dndulgr
canim ben green clean marka deterjan, yumusatici, emzik biberon temizleme ve leke cikaricisini aldim. Trendyolda 4lu satiliyodu kampanyadayken aldim.
Herseyini yikadim utuledim 30. Haftadayim ben de.
kiyafetlerin hepsini 30 derecede kisa programda az deterjan ile yikadim.
battaniyelerini, havlulari ve nevresimleri de hassasta 30 derecede az deterjan ve biraz yumusatici ile yikadim cok sertlesmesin diye.
gayet duzgun yikandi canim. Cok fazla da kokmuyor az koydum ben zaten ilk kez yikaniyorlar maksat sudan gecsin arinsin. Cok deterjan koyma kokusu kalmasin canim.