Egyrgn Sizin suni sancı dediğiniz olay size sancı verilmesi değil !!! Lütfen hamile kaldığınızda 40 hafta boyunca boş yatmayın. Bilimsel olarak ne oluyor en başından sonuna öğrenip ozumseyin. Yok suni sancı normal kendi sancindan daha çok olurmuş falan filan bir de bunu onayanlar var deliriyorum. Yahu arkadaşlar rahmin kasılması için kasılıp bebeği itmeye başlaması için salgılanması gereken bir hormon var ismi de Oksitosinnn !! Kimi insanda bu kısım bozuk gerektiği zaman salgılanmıyor. Size sancı vermiyorlar oksitosin veriyorlar !!! Sen salgılasan ne kadar kasılma yaşayacaksan , dışardan alınca da aynısını yaşayacaksın. Senin fizyolojik durumuna bağlı. Saçma sapan bağnaz görüşlerle insanları normal doğumdan soğutmayın ya yeter artık !!!