Mrb Arkadaşlar Dün sancım vardı biraz her zamankinden farklı yalancı sancı mı die bekledim geçmedi hastaneye gittik çatı muanesi yaptılar 2 cm’ye yakın mış açıklıgım ama nts de sancım çıktı doktor yatış yapalım istersensen dedi bende istemedim evimde çekerim öle gelirim dedim nişanım 4 gün önce gelmişti ama suyum gelmedi daha agrılarımda gece ki gbi ama çok fazla bi artış olmadı Meryem ana otunu suya koysam mı şimdi açılmama yardımcı olur mu yoksa daha aşırı bi sancı çekince mi koyuyum bilemedim