Brdeska 15+5 haftalık hamileyim. Karnımda ve üst bacağımın iç kısmında ve dizimin üst kısmında kırmızı lekeler oluştu. Sivilce değil, kabarık değil, mercimek genisliginde. Nedeni nedir
minikalp03 Brdeska bende 13 haftalık hamileyim özellikle ekşi yediğimde ellerimin üstü isilik oluyor kaşıntılı kırmızı küçük kabarcıklar doluyo ellerim salı günü kontrole gidip sorucam doktra bakalm ins ciddi bişey değildir😔😔
Brdeska minikalp03 merhaba doktor ne dedi size. Ben daha kontrole gitmedim. Ama badem yağı ve hindistan cevizi yağı sürüyordum çatlak olmasın diye. Ondan olmuş olabilir mi
minikalp03 Brdeska gebelikte böyle şeyler olması normal hicbisey kullanmana gerek yok ekşi yediğinde oluyosa o yiyeceklerden uzak durmaya calis dedi canım