Kızlar doğurdum da geldim. Hamileliğimin başından beri hiç hamile olduğumu hissetmedim. Bulantı kusma baş dönmesi hiç bir şey yoktu. 31 haftaliga geldiğim de ise erken doğum riski ile karşı karşıya geldik. Hastanede yatmalar iğneler serumlar hep idare ettim. Daha sonra bebekte gerilik var dediler riskli bölüme gittim hep. 38+2 de gel kontrol için dedi doktorum. Ben de 38+2 de gittim sözde kontrole ama direk doğuma alındım. Eşim dışarda şaşkın şaka yaptigimi sandı. 😊 Doğumhane kapısına kadar geldi benimle içeri girdim üstümü giydim damar yolu açıldı. 5 cm açılma vardı. Bekledik suni verildi. Tam doğum anı oğlumun kalp atışı yavaşladı ve durma noktasına geldi. Hemen sezeryan olacağım söylendi. Belden uyusturmali sezeryan oldum. Takılan sonra vurulan iğne hiç bir acısı yok. Size dokunuldugunu hissediyorsunuz ama kesinlikle acı yok. Uyuşukluk geçince yarım saat sonra ilk ayağa kalktım. Biraz biraz yürüdüm. Gazimi çıkardım. Gaz çıkarmanın en kolay yolu yürümek. Şimdi 5 günlük poyrazefe ile sizlere de hayırlısı ile kucahiniza almayı dua ediyoruz 😊😊