Bebeğimde omfalosel yani göbek ön kısımda açıklık var , ellerinede kordon dolanmış o yüzden ellerini açamıyor ve bacağının birinde çarpıklık var Doktorum bana bebek ölür genetik test yaptırıp hemen almamız lazım dedi ama başka bir doktorda doğumdan sonra omfalosel ameliyatla düzelir, ayağınıda alçıyla yada uygun botla düzeltebiliriz ellerdeki kordonuda anne karnında çözen bi profesör var ben sizi ona yönlendiririm dedi. Böyle durumlarla karşılaşan oldu mu? Almamız lazım diyen doktor yüzünden gözüme uyku girmiyor 3 aylık kalbi çalışan küçücük bir bebeğe nasıl kıyabilirim ben 😒