Hulyaa12-- Folik asit var aç karnına , çinko, progesteron var kullanmalıyım? Sizlere hangi ilaçları verdi doktorunuz?
Mores Hulyaa12-- folik asiti 12. Haftaya kadar kullanmaya devam ediyorsunuz. Ben kahvaltıdan sonra bulantım olmadığı için tok içerdim. 12 . Haftadan sonra vitamin kullanmaya başladım
Minnaktos Hulyaa12-- folik asit ilk 3 ay da kullanılıyor zaten ama protestan düşük tehlikesinde kullanılıyor doktoruna sorman en doğrusu
Hulyaa12-- Minnaktos aynen bu hafta giderim o zaman ınslal benim tehlike varmı bilmiyorum ama daha önce bir kürtajım oldu
Homeless20 Hulyaa12-- doktoruna sorman en doğrusu canım. Golik asit ve progedtan a devam et ama çinkoyu bilmiyorum