saramomy 38+2 yim 3 cm açılmam var doktor yatışımı yaptı hiç sancım yok birazdan suni sancı ile destekleyecekler lütfen çok dua edin Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah🤲🏻🤲🏻