Herkese merhaba canım anneler. Kızım hiç gelmeyecek sandım. Oğlum 2 yaşında ve onda da doğumu doktorum başlatmıştı vücudum doğumu başlatamıyor herhalde diye kendimi buna inandırmıştım. 40+0 da sabah nişanım gelmişti düzensiz sancılarla. Akşam üzeri doktorumu aradım bilgilendirdim bi muayene olup nst çekilmemi istedi. Açıklık çok yoksa gene eve gidersin dedi. Akşam 8 gibi hastaneye gittik nst de sancı felan yoktu kalp atışları iyiydi ve açıklığım da 0 dı. Bir hayal kırıklığı ile eve döndüm. Doktorum mesaj attı yarın sabah aç gel yatış yapalım başlatalım dedi. O gece uyuyamadım tabi saat 2.5 gibi dalmışım 4 de bi sancıyla uyandım kendi sancım gelmişti ama düzensiz. Saat 6 da 7 dakikada bir gelmeye başladı, sonra 4 dakikaya düştü. Ve bu arada benim nişanım hiç kesilmemiş kanamam devam ediyordu. Neyse 9 da hastaneye gittik doktorum ultrasonda baktı yatış verdi öyle yada böyle doğacak bugün artık kaçışı yok dedi😅yatışı halledip yukarı çıktık nst bağlandım ebe muayene etti bir parmak açıklık dedi ve ben gene bir hayal kırıklığı😥 doktorum açıklığa göre ya fitil ya suni sancı veririz demişti ben fitil istiyordum açıkçası, ama doktorum suniyi uygun görmüş ebe suniyi de taktı gitti ve kendi sancımda olduğu için hemen şiddetlendi sancılarım. neyse 1 saat sonra geldi muayene etti 3 cm dedi ben şok 😳 yatarak sancı çekmek gerçekten çok zor. Ebeye nst yi çekelim dedim tamam kalp atışları güzel çekelim biraz gez dedi. Nst çekildi ben sancım geldikçe çömelip bütün nefesimi aşağı doğru ıkınmaya harcadım. Gerçekten de çok büyük faydası oldu. Sancıyla ağzını kapatmak biraz zor ama ben bunu çok iyi başardım çok hızlandırdı doğumumu çünkü. Yanımda ablam ve yengem vardı. Sıcak duşa girelim dedim. Neredeyse doğuma kadar sıcak duşun altından çıkmadım. Sancı geldikçe çömelip gene aşağı doğru ıkındım o sırada hem rahmime hem belime sıcak suyu tutuyorlar tabi. Neyse ebe 1.5 saat sonra tekrar geldi baktı çok güzel 5 cm olmuş dedi ben öyle bir ağlıyorum ki anlatamam hem duygusalım hem seviniyorum ama hıçkıra hıçkıra ağlıyorum çok az kaldı diye. Neyse ebe 1 saat sonra gelip suyunu patlatıcam dedi gitti ben gene duşa girdim. Ama elinizden gelirse duştan çıkmamaya çalışın böyle bir rahatlama yok ve hızlandırıyor. 1 saat sonra geldi oo süpersin 8 cm olmuş sancın gelince söyle patlatıcam dedi sancım geldiği an söyledim patlattı 15-20 dk sonra seni doğumhaneye alıcam dedi gitti. İpler ondan sonra koptu bende. Aman allahım öyle bir sancım arttı ki ama bu ondan daha farklı yanıyo bide rahmim. Ebe gittikten 3-4 dk sonra ben çağırınnnn ebemi çağırınnn geliyor tutamıyorum diye bağırdım hemen koştu çağırdılar ben yatağa attım kendimi ebe niye kendini atıyorsun sena dur gelmiyor daha az bekle dedi hayır geliyor tutamıyorum düşecek diye bağırıyorum ama ıkınıyorum tutamıyorum ıkınmamı. Yengem suyun geliyor o bebek değil dedi hayır bebek dedim götürün beni doğumhaneye diyorum o sırada ayağa kalktım ebe terliğini giy hemen gidelim dedi ben giyememmm tutamıyorum diyorum yengem giy diyo giymeden bi elimle rahmimi tutuyorum geliyor diye ebemle hemen doğumhaneye koştuk normalde yatakla götürüyorlar ama ben koşarak gittim😂 neyse işte yatırdı ebem beni hemen doktorumu 2-3 kere daha aradı hocam yetişin geliyor başladı diye. Doktorum anında geldi süpersin hadi ıkın dedi ama ben doğumhaneyi inletiyorum🙈 sancımı boşa harcamadım doktorum süpersin canım benim hadi bir daha ıkın dedi, sancım geldikçe ağzımı kapatıp aşağı verdim 2-3 ıkınmada bebeğimi çıkardı bak işte aha bu kadardı bitttiiii dedi doktorum ben bu muuu küçücük bu dedim hemen götürdü yatırdılar sonra ağladı bebeğim ebem yanıma getirdi öptüm kokladım hemen sustu, tekrar giydirmek için götürünce geri ağladı ebemle doktorum bak bak annesinden uzaklaştı da nasıl ağlıyor Diye gülüyorlar 😅 ama ben hocam çabuk olun benim hala sancım var dayanamıyorum ben diyorum dikişin yok denecek kadar az dedi doktorum. 1 içeride 1 dışarı da var süper bir doğum yaptın dedi bebişimi verdiler bizimkilere benimde dikişim bitince götürdüler odamıza🥰 01.10.2020 perşembe günü 15:05 te kuzumu kucağıma aldım. 4 saat sürdü tam olarak sancım doğumum. Doktorum ve ebem harika bir doğum oldu dediler. Doktorum bundan daha güzeli Şam’da kayısı dedi😂🙈 hepinize hayırlı doğumlar kızlar. Rabbim kimseyi darda koymasın. Ben doğumdan 2-3 saat sonra ayaklandım hala da geziyorum 🙈 annem bu nasıl lohusalık ben anlamıyorum biraz yat deyip duruyor🙈 korkmayın rabbim darda koymuyor. Benim ilk doğumum biraz zor olmuştu bu da zor olur diyordum ama öyle kolay oldu ki rabbim sizlere de nasip etsin 💞💞 şimdi yanımda uyuyor bal kızım🥰😍