Kızlar selam tüp bebekle hamile kaldım 7. Haftamdayım daha önce lekelerim olmuştu doktorum içerde kanama yok bebek de ii kese de sağlam rahim ağzın tahriş olmuştur ordan kanıyordur dedi. Raporluydum lekelenmem azaldı baya dün iş başı yaptım yine muayene oldum bebek iyiydi şükür ama sanırım dun çok yoruldum aksam şiddetli bel ağrısı adet oluyor gibi belimin ortası ağrıyordu sonra ağrım bi bıraktı baktım açık pembe kırmızı lekelerim olmuşt başına gelen varm i lütfen birşey diyin dr bebek iyi diyo ama bu leke korkutuyo bu arada tüp bebek olduğu için en baştan iğne ve fitil kullanıyorum