Kızlar selamlar. Hamilelikte yaşadığım ciddi bi sorunum var. Sağ ayak topuğumda kist var. Daha önce ameliyatını olmuştum ancak hamileliğimin 8.haftasında ağrılarım yeniden başladı ve muhtemelen kist tekrar ediyor. Ortopedi doktorum mr çektirmemi önermediği için tam teşhis konulmadı ama kesin tekrar etti. Baskıyla kemiğin kırılması yada ağrıların artması olmasın diye sağ ayağımın üstüne hiç basmıyorum. Değnek yardımı ile sadece parmak ucundan destek alarak yürüyorum. Yürüyorum dediysem, o da evin içinde işimi görebilecek kadar çok şükür. Evde yoga ve pilates yapıyorum tabi ayağımı etkileyecek hareketleri geçiştirerek. Şuan 16.haftaya gireceğim. Kilo aldığımda ilerleyen haftalar ne yaşayacağımı kestiremiyorum bile. Ameliyatımı doğum sonrasına ertelemeye çalışıyorum inşallah acil bi durum olup ameliyat olmak zorunda kalmam. Ağrılarım bazen oluyor ve gidiyor. Ağrım olduğunda çok keyifsiz ve suratsız oluyorum tabii. İnşallah kalıcı olmaz ağrılarım da gelip geçer. Endişe ve kaygı içinde çok zor zamanlar geçiriyorum. Tek çıkış yolum dua ve Allahtan yardım dilemek.
Benim sorum bu tür problem yaşayan tanıdığınız oldu mu? Hiç yürüyüş yapamadığım ve hareketsiz olduğum için normal doğuma engel olur mu sizce? Çoğunlukla hareketsiz kaldığım için ne gibi risklerim olabilir? Önerileriniz olur mu?
Biliyorum herkesin hamileliğe kişinin kendine özel ve hep insanlar sağlıklıyken kendilerini üzecek bahaneler arıyor. Herşeyden önce sağlık, lütfen kafaya başka birşey takıp kendinizi üzmeyin sevgili anne adayları.