sibell777 ben normalde özelde bi doktora gidiyordum ama plesantam olması gerektiğinden fazla büyük göründüğü için ve bebeğin gelişimi biraz yavaş ilerlediği için doktorum önlem amaçlı oraya görünmemi istedi bende ilk defa gittim geçen günlerde biraz kalabalık geldi bana daha önce hiç devlet hastanesinde muayane olmadım o yüzden bilmiyorum hepsinde aynı mı ama bana pek hijyenik gelmedi bide bebeği ben göremedim bile doktor ultrasonla bakarken sadece kendine ekran var kendi bakıyor iki dakka da muayane bitti zaten