Merhaba arkadaşlar, 12+1 günlükken kontrole gittiğimizde bebeğimize kistik higroma teşhisi koydular. Bebeğin yaşamayacağını söylediler. Şuan 13+1 deyiz. Bu çarşamba günü heyete gireceğim yatışımı yapacaklarını söylediler eşimden ve benden test alacaklar araştırmak için. Çok korkuyorum ve siz hamilelerden dua bekliyorum evladımdan ayrılacak olmanın düşüncesi onun dünyaya gelemeyecek olması düşüncesi beni mahvediyor.. keşke bu hastalığı olmasaydı da yaşayabilseydi evladım Allahtan geldi isyan kesinlikle etmiyorum ama psikolojim çok bozuldu. Çekeceğim acılar umrumda bile değil herkes hastaneden bebeğiyle çıkarken ben elim boş çıkacağım çok üzülüyorum sinir ağlama krizleri geçiriyorum doktorlar gebeliği sonlandırmazsak öyle ya da böyle anne karnında vefat edecek ve seni zehirleme riski çok yüksek dediler onu öldürmelerini istemiyorum Allahıma dua ediyorum minicik bedeniyle hala yaşama savaşı veriyor yavrum kalp atışlarını duydukça kötü oluyorum rabbim kimseye evlat acısını yaşatmasın benden gideceğini bilmek çok zor onunla geçireceğim son günlerim kendimi herşeye hazırladım herşey Allahtan demekki kısmetimizde yokmuş nasip değilmiş rabbim böyle uygun gördü hayırlısını istiyorum Allahımdan. Aranızda ölü doğum yapanlar varsa süreç hakkında biraz bilgi edinmek istiyorum hepinizden Dua bekliyorum Allah hepinizden Razı olsun Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın evladıyla sınamasın…