Merhaba arkadaşlar 23 yaşındayım özel hastanede gidiyorum kontrollerime, 2li tarama testim kan testinde beklenen değerin altında cıkmış bunu yaşayıp 3lü tarama testinde düzelen cıktı mı acaba? Ultasonda Bebeğin burnu ve ensesi güzel olduğunu söylemişti oysaki doktorum… Fetal dna önderdi sizce yaptırmalımıyım 3 lü tarama testini mi bekliyim ?