_Koncuy_ yok 7 haftalık in gittim bi sorun yoktu eskiside 7 haftada kalp atışı vardı 12 haftada gittim kalp atışını duymadı gelişmemişti yurt dışındayım burda herzamn ultrason yok sadece belirli haftalarda,yapıyolar malesef 🙄inşallah bi sorun yoktur korkuyom