Domatesimm Yeni doğum yptım göğsüm çok şişiyot mochi aldım ama beceremedim kullanamıyorum. Elektriklilerde epey pahalı ebebekte baby plusun elektrikli pompasını kullanan var mı?
Gul_2358 Domatesimm bende baby plus aldım indirimde suan. Arkdaslardan kullananlar önerdiği için aldım gayette uygun.
ArasMom34 Domatesimm bende baby plus aldım ben henüz kullanmadım doğum olunca inş kullanıcam arkadasım kullanıyor o memnun onun önerisiyle aldım zaten
SMin Domatesimm bende indirimdeydi aldım ama henüz kullanmadım. Sorduğumda kullananlar memnundu canım.
Domatesimm Abece ben de bu mochiyi nasıl kullanıyorlar anlamadım ya elektrikli almadığıma pişman oldum 😄ilk bebekte süyüm böyle değildi gerek duymadıydım. 🤦🏻♀️
Ayyse34 Lansinoh araştırdım şuan indirimde 350 jokerde yada e bebekte emzirme haftasına özel bende alıcaktım sonra arkadaşımdan medala pompası varmış onu aldım gerek kalmadı ama alırken makinenin wat ına bakın. Muhakkak
Domatesimm Gul_2358 ben de aldım denincem. Hastanede falan baya uğraştım canım yandı keşke alıp hastane çantama koysaydım dedim ya
Domatesimm Gul_2358 aynen mutlaka koyun. Normal doğum olsa bile az az gelebiliyor çektirince iyi oluyor ve ilk süt çok mucize bir olay ya sarı gelen süt ❤️❤️❤️
Domatesimm Gul_2358 amimın inşallah. Ama ilk zaman gelmezse hiç stres olmayın. Benim ilk bebeğimde iki damla bi şey geldi bir hafta çok azdı. Çok kendimi üzdüm. Bir aylıkken iyice çoğaldı mamayı da bırakmıştım. Bu sefer yine ilk gün az gibiydi ama hemen çoğaldı sok emzirmek ve moral en etkili şeymiş gördüm 🙏🏻🙏🏻
Gul_2358 Domatesimm evet moralinin yüksek olması sütü cok etkiliyor meme ucu ve süt gözümü korkutuyor insallah sıkıntı yasamam bende kendimi üzer strese sokarım😂