Selam🙋♀️ 8+3 oldum bende çift yumurta ikizi bebişlerim🙏🥰 Tüp bebekle hamile kaldım. Progestan iğne ve pıhtılaşma için enox iğne kullanıyorum. Progestan artık çok zorlamaya başladı her tarafım beze oldu😔 Birde bulantılarım ve halsizliğim oluyordu, bugün biraz kasık ağrımda var. Normal mi bilemedim🤷🏼♀️