busra_krts7 Arkadaşlar öncelikle hepinize günaydın🌸 Şuan gebeliğimin 19+3 haftası.Kaynanam Ejder meyvesi diye bir meyve almış. Bebeğe zararı olur mu sizce. Hamilelikte yiyen var mı
Epifenomen busra_krts7 yiyebilirsin canım, kivi familyasından bir meyve o, çok faydalı hatta ama çok yeme ishal yapıyor