Merhaba arkadaşlar görümcem için soruyorum. Görümcem tam bugun doğum günü normalde ve doktoru henuz 10 gün var demiş ayrıca yüksek tansyon riski var hergün de saglık ocagında tansyonunun ölçülmesi gerektiğini söylemiş 14 olursa çık gel demiş sizde böyle birsey yasadınız mı sizce tehlıkelı degılmi yani riskli degilmi