Vallahi canım doktorum bana yaptırdı şeker yüklemesini. Sonra sonuçlara göre bir tanesi sınırda çıkmış, şekerin var dedi. Yediğime içtiğime dikkat ettim, diyetisyene başladım, bebek kilolu olunca kan şekerime bakmaya başladım dünde 4 kere deliyordum kendimi, not ediyordum. Sonra kalktım gittim doktora, kan şekeri değerlerime baktı, yokmuş sende şeker, dedi. Boşu boşuna kendimi o kadar zahmete soktum, masraflar ettim, psikolojimi bozdum. Boşuna da o şekeri içtim. Senin bileceğin iş tabi ama ben bir daha hamile kalsam asla yaptırmam. Ders oldu