berna_demir babysevgi evet canım ben bekarken yaşadım, ateşim yükseldi ve düşmedi doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu dediler serum taktılar ilaç verdiler
MiniKaya babysevgi özlemcim doktoruna mutlaka gözük ateş önemli ben 1 haftadır ateşim olmadığı halde enfeksiyon kanda yüksek çıktı diye antibiyotik iğne oldum doktor ateşin çıkarsa kesinlikle ihmal etme gel demişti çol geçmiş olsun canım 🌸
asiltosumm35 babysevgi canim ben 25 yasindayim. Ve 18yasimdan beri idrar yollarimda iltihap hep vardir kac defa hastanelik oldugumu kendimi parcaladigimo hatirlamiyorum bile. Hamilelegomde de yakamdan dusmedi 🥺🤦🏻♀️ Ates yapar bi anda terletir bi anda usutur hatta bir gun benim ayaklarim dizlerimden cozuldu. Haraket edemedim bi 10 dk. Sonra doktora gittim vucuduma cok islemis iltihap dediler. Oyle yani aci ama atamiyorum basimdan bu belayi
babysevgi berna_demir bende simdi hamileyken yaşıyorum canım ateşim düşüyor tekrar yükseliyor napıcam anlamadm
Dilara1503 babysevgi canım seni korkutmak istemem ama gerçeği söylemek zorundayım mutlaka doktora git ateşinin olması iyi bir şey değil kasılmalarını başlatabilir Allah korusun erken doğuma sebebiyet veriyor.
pitircik2021 babysevgi hamilelikte ateş çıkmaz önemli diye biliyorum. Örneğin sen 38 derece iken Bebek/iç organların 39 derece gibi olabiliyormuş. Yani Bebek için riskli olduğundan mutlaka doktoruna git ve kontrol altına alsınlar canım. Geçmiş olsun çok.
babysevgi Hepinize tsk ederim arkadaşlar geceden beri doktordayım ztn :/ doktorumun bilgisi var. Evet internette okudum önmli bişeymiş ateş fakat son aylarda olunca cok sıkıntı yaratmıyormus. 🥺üşüttüm mü ne oldu bana ya
babysevgi Doktora gittim kanda enfeksiyon yok crp normal hemogram normal idrar 12 lökosit cktığı için yanmam da yok doktor ck anlamlı değil dedi. Şimdi de süt kanalları dolduğu için ondn süphelenıyolar mastitten sanrm bnm için dua edermsnz🥺
Cngul asiltosumm35 canım bişy sorcam konuyla alakasız ama hamile kalmadan öncede idrar yolu enfeksiyon varmiydi ben bir gebelik geçirdim kurtaj oldum kalbi durmuştu idrar yolu enfeksiyonum arttı ve geçmiyor bana kalamazsın diyor etraftaki insanlar uroloji kadın doğum kalırsın diyor kafama çok takiliyor
babysevgi Covid sonucum çıktı negatif arkadaşlar gastroenterit dediler sonuç olarak . şuan geceye göre bıle daha ıyıyım dıyebılırım hepinize tsk ederm cevaplarınız için
Soydaner İdrar yolu emfeksiyonu bebeğe zarar veriyormu çok korkuyorum birşey olucak diye. Gerekli ilaçları da kullandım doktora gidicem kontrole
babysevgi Soydaner suan için vermiyor ama ilaç kullanırsanız . Normal doğuma engel eğer surekli devm ederse. Ve bebek doğduktan snra hemen crp idrar hemogrm gbi tahlillerınin yapılması gerekıyor
babysevgi EdaBD evet cnm covid negatif gastroenterit dediler ama dışkı örneğimde temiz viral bişey var dediler grip de değilim . Antibiyotik basladı 1*1 günde
ayazmoms41 babysevgi canım çok geçmiş olsun. Şimdi nasılsın ? Bende 17.haftadan beri resmen kronikleşti yani Nefret ettim artık. Çok dikkat et kendine. Rabbim şifa versin bebişlerimizi korusun inşallah 🙏🏻