NagihanAfra Düne kadar baya hareketliydi akşamdan beri cok az hissediyorum niye bilmiyorum nette bu aydan sonra günün yüzde 90nını uyuyarak geçirir yazıyo uyuyomu anlamadım gitti
Tubaklnc NagihanAfra aynı sorun bende de var canım 30 + 3 üz 2 gün aşırı hareketli 2 gün tik yok artık hissetmek için karnımı deşiyorum nerdeyse zaman zaman hatta sağlık ocağının yolunu ezberledim her hafta gidip çocuğu hissetmiyorum diyip kalbini dinliyoruz sanırım normal
Didem111 NagihanAfra ben de aynı şeyleri yaşıyorum bi iki gün çok hareketli bazen hiç hareket etmiyor. Ama sağlıklı bir sıkıntısı yok normal demek ki 🤷🏼♀️
Dh52 NagihanAfra bende öyleydim korkuyodum hatta 32den sonra daha düzenli olur dendi öyle de olmadı 35.haftamdayım şimdi kıpır kıpır😊 elimi karnıma bastırdığımda kalp atışı hissediyorsam rahatlıyordum bu haftaya kadar herkesin anlattığı kadar hareketlilik hissetmemiştim
Tubaklnc NagihanAfra bende çok bastırdığım zaman bir tık tık hissediyorum ama başka zaman resmen karnımda daireler oluşuyor büyük ihtimalle bu zamanlarda normal