Aletle her gün sabah aksam aclık tokluk sekeri ölcüp doktora götürsek. Benim bir arkadaşım böyle yapmisti. Sizler ne düşünüyorsunuz, doktorum öneriyor yaptırmak isterim ama sabahları zaten bulantım oluyo aç karnına o glikozu icsem kesin kusar yada bayılırım ben ya