12+2 iken gittim kıza benzettı 13+3 te gittim çok harekrtlıydi bacak arası bi turlu goxukmedı bi ara gözükür gibi oldu çıkıntı görüyorum sanki drdi. Kız mı erkek mi merak edıyorum ay sonunda artık. Sansinşz varsa bebek gosterırse görürsünüz ama net olarak kız yada erkek demez doktor yanılma payınıda söyler