Merhaba arkadaşlar, ben 11+4 günlük hamileyim, her sabah uyanınca düzenli olarak kusuyorum zaten buna alıştım ama 3-4 gündür kusarken boğazımdan kan gelmeye başladı. Kan dediysem böyle musluktan akar gibi çok değil ama ufak ufak silik silik geliyor. Bu durumda beni haliyle tedirgin etti. Bu durumu daha önce yaşayan var mı aranızda?