Baloglusumm yazdığını normal karşılıyorsunuz yani,ben açıkçası karşılayamıyorum.normal doğum yapan sezryana laf ediyor sezryan olan normal doğuma,yarıştırma yapmayı bi bırakmamız lazım ülkece.Bu işin içinde biri olarak herşeyden gayet haberdar oldupumu düşünerek yorum yaptım,ikisininde riskleri var ama koskoca profesörler bile normal doğumu önerirken söyledikleri bana komik ve cahilce geldi fikrimi söyledim