Eğer sırt üstü ve sağ tarafınıza yatıyorsanız omurilik kısmında (tam emin değilim yerinden) toplardamar varmış bebek büyüdükçe baskı yapıyor ve bu da nefes darlığı yapıyormuş. Bende de oluyor nefes darlığı sol tarafa yatınca düzeliyor. Eğer ileri haftalardaysanız diye yazıyorum ama daha küçükse bilemeyeceğim 🙏🏻