Esilay merhaba ben gittim 2 defa, bebek eşyası hiç almadım desem yeridir. Her şey aşırı derecede pahalıydı, aynı markalar avmde daha ucuz. Sadece hastane çıkışı -andywawa ve lohusa pijamamı aldım -effort
Onun haricinde kalanını avmlerden aldım. Örn kittie kattie diye organik marka var burada 100 tl, avmde aynı ürün 50ydi. 😒