Pinkchemistry Sevgili anneler 2.5 aydır yatıyorum ve asla sağıma yatamıyorum bebel toplanıyor çünk0. Sürekli soluma ya da sırtüstü yatıyorum ama bugün artık aşırı derece de sol kaburgam ağrıyor dayanamıyorum sizce ne yapmlıyım öneriniz varmı
Nimesay1 Pinkchemistry Yastıkla yaşamaya başla 🤭 Sırt üstü yatarken altına yastık al ufak ufak alıştır kendini düz yatmamaya.Bu haftalardan sonra pek önerilmiyor düz yatmak.Ben de sola yatamıyorum galiba plasenta solda sola yattımmı nefes alamıyorum kaburgamı sıkıştırıyor sanki bebek.Bacak arana yastık al sırtına da yastık koy öyle yatmayı dene belki işe yarar.
Kubrabulutt31 Bende serklajlıyım 30+3 günlüğüz aylardır yatıyorum bir sağ bir sol dönüyorum sürekli neden sadece soluna yatıyorsun doktor iki tarafınada yatabilirsin dedi sadece artık sırt üstü yatamıyorum 1 aydır